איוב קרא: "להחזיר את קו התעופה של אל-על לקהיר"

אני שמח שהפגישות שלי עם האפיפיור הקופטי תיאודורוס השני ושגריר מצריים בישראל חאזם ח'יראת השיגו את מטרתם בהגברת התיירות הצליינית לישראל
ישראל פריי No Comments on איוב קרא: "להחזיר את קו התעופה של אל-על לקהיר"

בשקט בשקט ובלי ששמנו לב, פקדו את ישראל בחודשים האחרונים אלפי תיירים שהגיעו ממדינה לא צפויה: מצרים • מאחורי הפריחה עומדת פעילות אינטנסיבית של שיתוף פעולה עם גורמי דת מצריים

אני שמח שהפגישות שלי עם האפיפיור הקופטי תיאודורוס השני ושגריר מצריים בישראל חאזם ח'יראת השיגו את מטרתם בהגברת התיירות הצליינית לישראל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למרות המצב הביטחוני בישראל נרשמה עלייה גדולה במספר התיירים הנוצרים הקופטים ממצרים. השנה הגיעו במהלך חג הפסחא כ-7500 תיירים לעומת 4500 בשנה שעברה ועוד 2500 קופטים מצרים ממדינות שונות בעולם לעומת 1500 בשנה שעברה.

את הדברים דיווחו ראשי חברות התיירות המצריים לסגן השר לשיתוף פעולה אזורי ח"כ איוב קרא במהלך פגישה ביניהם אמש במלון גולד ירושלים.

ראשי החברות המצריות ביקשו מסגן השר קרא לפעול לקליטת מספר רב יותר של תיירים מצריים ולאפשר ביקורים ביתר ימי השנה ובמיוחד בחג המולד ובחג מרים הקדושה. עד היום הממשל המצרי איפשר ביקורי צלייניים רק בתקופת שבוע חג הפסחא .

סגן השר קרא אמר בתום הפגישה: "קודם כל תודה לראש הממשלה ולשר התיירות על הגיבוי שאני מקבל מהם בנושא התיירות בפרט והשתפ"א בכלל. אני שמח שהפגישות שלי עם האפיפיור הקופטי תיאודורוס השני ושגריר מצריים בישראל חאזם ח'יראת השיגו את מטרתם בהגברת התיירות הצליינית לישראל ושכל סוכני הנסיעות ממצרים דיווחו על יחס ושירותים מעולים בבתי המלון בישראל".

הוא הבטיח לפעול להגברת התיירות ושיתוף הפעולה בין שתי המדינות כך שמצרים יוכלו לבקר באופן חופשי בישראל כשם שישראלים מבקרים באופן חופשי במצרים.

סגן השר הוסיף כי "אחרי שהחזרנו את שגרירנו לקהיר ושגריר מצרים לת"א הגיע גם הזמן להחזיר את קו התעופה של אל- על לקהיר".



0 תגובות